fbpx

מרפאת שיניים ייחודית לפתרון בעיות שיקום על-גבי שתלים

אודות שיטת השיקום של אברקדברה

אברקדברה – קליניקה לשיקום נתמך שתלים – היא מרפאת הבית של שיטת השיקום הייחודית של אברקדברה – חברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת מערכות מהפכניות שמשנות מן היסוד את תפיסת השיקום על-גבי שתלים דנטליים. הפיתוחים הקליניים של אברקדברה מבוססים על ניסיון קליני מצטבר של עשרות שנים.

המטרה שלנו ברורה: לאפשר למטופלים הזקוקים לשיקום שיניים על-גבי שתלים ליהנות מאיכות חיים גבוהה בלי לחשוש.

מערכת השיקום של אברקדברה שונה מכל מערכת אחרת הקיימת בשוק, בכך שהיא מאפשרת, לראשונה, לבצע שיקום טלסקופי אמיתי, המתמודד היטב עם כוחות הלעיסה

מערכת השיקום של אברקדברה מתמודדת עם כל מספר של שתלים, בכל מקום בפה ובכל זווית, ומעניקה למטופל בטחון עצמי חסר תקדים בתפקוד היומיומי עם השיניים החדשות.

מרפאת “אברקדברה” מתמקדת בפתרונות ייחודיים, שפותחו בחברה ומוגנים בפטנטים בינלאומיים.

המרפאה היא מקום לכל מטופל המעוניין בפתרון נוח של חוסר שיניים קטן או גדול, החזרת תפקוד לעיסה תקין בשילוב עם חיוך נאה ואסתטי.

בנוסף, בזכות הפתרונות הייחודיים שלנו, אנו משמשים כמוקד עבור רופאים אחרים להפניית מטופלים הסובלים מבעיות חוזרות ונשנות ומכשלים שונים עם השתלים והשיקום שהותקנו בפיהם.

צפו בסרטון היכרות עם מערכת השיקום המהפכנית של "אברקדברה"

מה הבעיה, בעצם?

אילו כשלים אנחנו פותרים?

כלל יצרני השתלים ומערכות השיקום בארץ ובעולם פועלים מתוך הנחת המוצא השגויה, לפיה כל בעיה שיקומית דורשת פתרון באמצעות רכיבים מוכנים מראש. 

זה אמנם נשמע הגיוני, אך גורם לחברות לייצר אלפי חלקים שלמרות הכל עדיין לא מצליחים לתת מענה לכלל המצבים הקליניים. גם המעבר לשיטות דיגיטליות שבהן מיוצרים חלקים “בהתאמה אישית” אינו פותר את הבעיות הקליניות הרבות המתעוררות בשלב השיקום.

על אף המאמצים הרבים, המערכות הקיימות לא מצליחות לפתור כשלים תפקודיים בסיסיים, ובסופו של דבר, המטופלים חוזרים פעם אחר פעם אל רופא השיניים שלהם כשהם סובלים מחוסר אחיזה תקינה של השיניים החדשות, שחרור ברגים, שברים חוזרים בתותבת או אף שתלים שנשברים או מתנדנדים ויוצאים מהפה.

חדשנות קלינית לשקט נפשי

מערכת השיקום של אברקדברה

חברת אברקדברה פיתחה מערכת שיקום אחת הפותרת את כל הכשלים התפקודיים שאלפי מערכות אחרות לא יכלו להם.

מערכת השיקום בה אנו משתמשים מבוססת על טלסקופיה – השיניים החדשות המותקנות על השתלים אחוזות במקומן בחוזקה באמצעות חיכוך בין משטחים צמודים. הדבר מתאפשר על-ידי שימוש בחומרי שיקום חדשניים, המיטיבים עם רקמות הפה ואף סופגים חלק גדול מכוחות הלעיסה.

מערכת השיקום של אברקדברה משתלבת היטב עם הדרישות האסתטיות של המאה ה-21. החומרים בהם אנו משתמשים יתפקדו וייראו בדומה לשיניים טבעיות ויעניקו לך שקט נפשי לאורך זמן

אנחנו יכולים לעזור גם לך!

ליצירת קשר וקביעת תור לבדיקה

ניתן לצרף כאן צילומי רנטגן, הדמיות אחרות או מכתבי הפניה